onsdag 2. juli 2008

Jobb...

Jo jeg tenkte jeg skulle medele at dette må være den kjedeligste uken i sommerferien.
Ikke for å snakke stygt om jobben eller noe, men jeg kan ikke forestille meg noe mindre givende en å smøre matpakken til folk hvær dag, jeg har på toppen av det hele klart å kutte meg i fingen. 

Dagene denne uken har bestått av jobb fra 09.00-15.30 deretter har jeg landet utmattet hjemme i senga, og fått med meg alt av hva man kan kalle såpeserier på tv, og jeg må bare legge til at det er helt utrolig hvor mye idiotiske saker som går på tv. Jeg har virkelig fått mye utav dagene! 
Jeg klarer jo selvsagt ikke komme meg i seng før 1.00-2.00 som medfører at jeg er like trøtt hver dag jeg kommer hjem. Norge er bandlyst fra mine glade tanker om dette er det eneste fine sommeruken. 

Man må vel bare tenke at når dette er over kommer det en fin bonus på kontoen og jeg kan 
kose meg i London med min søte vennine Emilie:) som jeg også skal tilbringe tid med i det hete aya napa! Jeg har hvertfall mye å se frem til. Selv om mye av tiden kommer nok til å havne på min andre jobb, men skal ikke klage. Dette er en av mine første sommere der jeg ikke er bortreist til et hvært sekund. Man kan vel si at jeg ikke er en person som liker å gjøre det samme hele tiden. Man må jo ha noen større utfordringer i livet en å passe på at det er nok karbonader. Nei, hei og hå, det skal bli fint med ferie folkens. 



1 kommentar:

Unknown sa...

Kjekt å lese om 2.juli, men nå er dt 7.november og jeg vil lese om det også!!!!
Btw nice face, asl??