fredag 13. mars 2009

Bloggings

Hei kjære lesere om det i hele tatt er noen. Tenkte å blogge litt idag.
Jeg har kommet frem til at fredager må være den beste dagen i uka.
Jeg rett og slett elsker fredager. Og idag har jeg faktisk vært på judotrening for første gang i mitt liv. Selv om jeg kan endel judo fra før av, så har jeg aldri trent det selv, og det viste seg å gjøre vont på de merkeligste stedene på kroppen. En albu her og en albu der, opp, ned og pladask i bakken. Anbefales til de som liker å bli kastet litt rundt.

Idag er bare en chill kveld, en av mine favoritt retter er på plata, og jeg sitter godt intullet i ullteppet, til tross for jeg har litt vont her og der. Tenkte å sette på en kjekk film, og bare nyte at jeg er ferdig med halvdag i naturfag....

i Morgen skal jeg på lanserin av landstreffet 2009, det blir morro:)


Kan foresten nevne at for noen måneder siden melte jeg på bror min på Robinson, uten hans viten, og for noen dager siden fikk han telefon fra de, der de ville ha han inn på intervju eller noe. Ganske morsomt! Får se om han blir med eller ikke! Det er bare å ringe Kim!


Syns dette bilde var litt fett. Det er meg og Vegard.



Nå ser jeg på silet library på tv-norge. Der skandinavere utsetter seg for de merkeligste ting.
Skjønner ikke at noen vil ver med på noe slikt, selv om det ser ganske morsomt ut!


Men middag... snakkes! Ha en fin helg

Ingen kommentarer: