mandag 2. mars 2009

Russeklær!

I dag på første skole dag etter en nokså lang ferie på to uker skulle vi få oppleve en hel hau med kasser i inngangen på skolen! og Jah! russeklærne hadde ankommet! 
Omtrent hele russen på skolen gikk berserk over de mange kassene som var stablet opp til veggen.
Kassene ble dratt på kryss og tvers over skolen og inn i klasserommene til den elleville russen! 

Og ja, 4 svære kasser til 3mk gjengen, det tok sin tid før alt var delt ut og vi kunne åpne de veldig vanskeligge posene. 
Masse gøy må jeg si! Spesielt den superfete "speekeren" min. 
200 meters avstand stod det på den. Hehe, må visst skaffe meg batterier snart. Selv om jeg har på følelsen at jeg kommer til å bli litt hatet for den. Men, det gjør ikke noe, russ er russ. ikke sant?


 
Jeg fant ut at jeg hadde bestilt ganske mye. Mye skrap som kommer til å ligge i skapet flere år etter russefeiringen er over. Sånn er det vel for alle. Noe som ikke var så fett var at russebuksen min var 500 meter for stor. Ikke bare gikk den opp til halsen i lengde men den kunne sikkert rommet 2 personer. Når ble M unisex kingsize?
Blir visst nødt til å sende den i retur og få meg en annen.. 









I like..:) Dette har vert en bra dag med ekte russefeeling!
Hva ser du mest frem til i russefeiringen? Eller har du allerede noen sprøe fortellingen å meddele?
Hvis du føler for det, så hører jeg gjerne! 






4 kommentarer:

Anonym sa...

Eg glede meg t å ver russ med deg <3

Anonym sa...

Kjekt å se at du og har fått russekler, synd at bugsestørrelsen va kingsice men d ordne seg sikkert ska du se:)

Ane sa...

Hah.. mjao dudå som må logge deg inn for å kommentere;)

Anonym sa...

Du har en kjeempe flott side :)