søndag 22. mars 2009

Hello im back

Godkveld, godmorgen eller godaften du leser! Jeg har vært en smule slakk når det kommer til blogging den siste uken! Jeg kan ikke love at jeg skal ta meg mektig sammen, fordi dere er ikke så flinke å kommentere, og da er det ikke så gøy å skrive! Men likevel, her kommer en oppdatering for den siste uken!

Russejenta har hatt edruhelg med barnepass av Lineah og Julie, pluss full jobbings.



Har klart å anskaffe meg bilett til kongeparken og VIP Pass! Hvem har sakt at fulla bare skaper angst? Jeg var mer en lykkelig da jeg våknet dagen derpå og fant den gratis billeten og passet liggende på nattbordet!
Selv om mange kan finne det en smule urettferdig, kan jeg medele at jeg hadde mistet landstreffbilletten min. En lang historie med innhold som pappa, rydding, og søppel! Trist historie..



Senere i uken tok vi portrettbilder med russen. Der vi fikk beskjed om at et av bildene skulle være typisk normalt fint bilde og et morsomt bilde, til tross for at jeg ser en smule hva kan man si, full ut? lost ut? på det bilde som skulle være det "fine/normale" Men hva kan man si..
Jeg lar de snakke for seg selv.

Helgens tommelopp:
1. For Lørdagsgodt
2. for Farging av ponnier med Julie
3. for Springing i butikk etter Lineah
4. for det fine været
5. for å ikke ha bakrus
6. For kvalitetstid med anne

Helgens tommelned:
1. for dårlige søndagsfilmer på tv
2. For skumle lyder
3. For dårlig hårfarging.. ops, hvor finner jeg bra avfarging?




Ønsker seg en liten katt:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Welcome back baby! :)
Så fint bilde blei! Jaffal finere enn mitt, fytti, fra nå av hate eg portrettfotografer, hei btw, d har eg alltid gjort :)

Tommelopp for edruhelg: digg e stikkordet! :)


hahaha ordbekreftelsesordet mitt e : FISEN! *knis*