torsdag 12. februar 2009

7 Must i London!

Nå nærmer det seg! På mandag kl 1900 tar flyet av fra Stavanger lufthavn med kurst mot London! Et norwegian fly stappet med galne Lundehaugen mennesker. Norwegian skal virkelig få kjenne på hvordan de livsglade russene fra Lundehaugen er! 


Men her er 7 must du må få med deg om du noen gang drar til London! ... : 



1. Fordi det er Sushi fra Tesco! Jeg elsker 1,2,3 mat som er billig og smaker godt


2. Fordi det er Shopping.

3. Fordi de er King sice Heineken! Billig, digg og man blir full på bare to! 

4. Fordi der et et Skilt som forteller at man ikke har lovt til å gå her, og hvor mange trappetrinn man har gått, etter at man har gått der....


5. Fordi det er billig og smaker himmelsk.


6. Fordi de er gøye å leke inni.



 7. FOR ØL OG OLIVEN... rett og slett fordi det er idyllisk





Jeg gleder meg masse, masse! hva gleder du deg mest til?

2 kommentarer:

Unknown sa...

LONDON BABY!!

Unknown sa...

HAY!
Verdens beste blogg eg har våre borti si eg leste bloggen te anne franck i 1942 :)

Pass deg for di røe bussane i london + the gap!