fredag 13. februar 2009

Mjao

Noen andre som har sinnsykt lyst på påskeegg med sjokolade i?

Jeg gleder meg til i kveld! Dette må være en av de beste fredagene på lenge!
Først og fremst så er jeg ferdig med medieoppgaven, refleksjon og ikke minst særemne! alt levert i dag! Nummer to er at vi har hatt gym (utholdenhet) i dag, så da kan jeg være fornøyd over at jeg har trent! Og ikke minst at jeg skal i bursdag til søte Emilie! Ønsker deg en fantastisk dag! Det vil bli awsome! gleder meg... og til sist! På mandag reiser vi til London!
Dvs at i teorien har jeg fri i to uker fremover fra i dag! Fordi vi har vinterferie når vi kommer hjem!

Håper alle andre får en fantastisk helg! xx Ane :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fredag den 13. i dag, væra forsiktige!

Di snakke balinesisk, indonesisk i tillegg te engelsk i Bali, så du kan jo øva deg litt på det :)

HA en morro kveld!

Ane sa...

Hehe, ok fint å vita! Heheh det kan du godt sei! Fredag den 13 e omvent, akkuratt som ungene på timen min igår sa! Good luck, not bad!