lørdag 7. februar 2009

Ren spådom

I går, altså på fredag var jeg ute på byen i Stavanger med en venninne! Da vi kom til en nattklubb satte jeg meg ned med noen gutter, og forklarte de at jeg var lei av alle de innpåslitne ekle som vanker rundt på fredagskveldene. Uansett, denne gutten jeg satte meg ned med, mente han kunne spå folk, og se inn i fremtiden.. 

Selv om han virket latterlig dumt og i overkant full, så syns jeg det var ganske festelig og morsomt og ville høre hva han hadde å si.
Joda, jeg skulle først se for meg en firkant og beskrive den.  Jeg så en svart og liten firkant. Det betydde at jeg er en veldig mystisk person...(...?) Hehe, føler meg da ikke så mystisk.. men fett det.. var nok det beste han hadde på lager.. 

neste spørsmål gikk ut på at jeg skulle se for meg en eng med blomster. Disse blomstene var gule og mange i mine øyner. Dette betydde at jeg hadde mange venner, og de var gule.. Ane: Hmm... er vennene mine gule? Spåmann: Ja, de er gule! Ane: hm... ok...?

Han forsatte med å stille meg slike spørsmål.. Men jeg husker ikke alle... Det var noe med at jeg falt for slemme gutter .. men husker ikke helt hvordan han fant det ut! ... Fantastisk!... 


Ring spå telefonen : 8982334545 ....................


Fredag og lørdags tommel opp

Dum og dummere
Reker og kongekrabbe
mine søskenbarn:) 
Lørdagsgodt
prison break
fant kjole til å ha på, i Emilies bursdag
mine gule venner <3 

og tommel ned......

Mangler episode 8-9 av prison break
Begynner å bli syk igjen
Jobb i morgen, dvs hjemme kveld i dag... kjedelig
bakrus
vont i beina
lite penger..



Kommenter deres tommelopp og ned! :) Ha en fin lørdag! 

Ingen kommentarer: