onsdag 4. februar 2009

BALI!!















Halla! Tenkte jeg skulle meddele dagens event! JA JEG HAR SØKT PÅ SKOLE i hete Bali! Surfernes øy! Jeg har tenkt på denne type skole en liten stund nå, og har resultert i at det er bare å stupe i det! Skolen ligger som sakt i Bali og er et semester på omtrent 3-4 måneder. 
skolen heter gateway college og tilbyr mange retningslinjer i mange land: 

www.gateawaycollege.no   - Bali - idrett 1


Studieretningen er idrett, som vil si : surfing, kickboxing, fotball, yoga og livredning(?)
Dette kan bli fett! kribler i magen av tanken.  Skolen er lagt opp for praktisk trening 20 timer i uken og teori. Hva er vel bedre en å komme i topp form,  og i tilegg se ut som en innfødt! 


Jo jeg har konkludert at dette er noe jeg vil! og jeg vil det nå! Om jeg er en av de heldige som kommer inn, starter studiene til høsten! dvs når det blir kaldt her hjemme i iglo Norge! 
Ikke noen pakking av boblejakke da nei! 

Da er det bare å krysse fingrene å vente på svar fra skolen! hvis jeg ikke kommer inn, søker jeg meg muligens til California! 

Awsome or what?? :) 








Ingen kommentarer: