torsdag 12. februar 2009

Tradisjon

Nå skal jeg fortelle deg noe som jeg aldri har fortalt noen før, ikke fordi det er så fantastisk spennende, men fordi jeg rett og slett kom på det her om dagen. 

Når jeg var liten elsket jeg snø, slik som de fleste barn gjør ! Men jeg hadde min egen lille tradisjon for hvert år! Når snøen først dekket hele bakken løp jeg ut i snøen uten sokker, bare for å kjenne den iskalde snøen stikke i beina, deretter sprang jeg inn under teppet igjen! 

Dette er sikkert 5 år siden, men jeg gjorde det likevel hvert år! 
Det var derfor på tide å gjøre det igjen :



Ja det var forbanna kaldt, men ganske gøy og.... :) 

Har du noen kjekke tradisjoner å fortelle meg? 

1 kommentar:

Unknown sa...

Galeeen! Men kjekke tradisjon då, prøva å laga en engel elle to neste gong? ;)