torsdag 26. februar 2009

Oksygen London


Ja da vi landet trykt hjemme i Norge igjen, etter en utrolig awsome tur i London! 
Har ikke fått sjangs til å skrive før nå, men tenkte jeg skulle meddele et par ord.

Turen var bedre en forventet, den var faktisk så bra at det var trist å komme hjem igjen! 
Jeg ble rett og slett skuffet når jeg fant meg selv hjemme i sofaen min igjen. 
Men det som har gjort turen så fantastisk er
 alle klassekammeratene mine! 
Litt av en gjeng som preget Londons gater.. Jeg kommer til å savne dere alle etter sommeren! 
Men selvsagt har vi hele russefeiringen foran oss, så det beste er ikke over enda. 




Noen visdomsord jeg har lært i London: 

1. Aldri bank hardt på hotellrommsdøra kl 2 om natten.. (Sinte naboer er ikke så forståelsesfulle)
2. En liten kopp med chailatte er en stor i Norge. 
3. Ikke forvent at 26 mennesker du kjenner skal klare å komme seg på samme tog/buss
4. Snakk ikke for mye med taxi sjåføren når du er aleine i bilen.
5. Køen på tesco går fortere en du tror
6. Aldri, jeg mener aldri splitt et seks bakning med øl, og tro du bare får kjøpe 2.
7. Ikke gå på do etter en musikal (De som må spy går også der) 
8. Aldri gå med vonde sko 
9. Stønner, og stresser du nok slipper du å bære kofferten 
din. 
10. Smil aldri til passkontrollen
11. Ta med så mye ulovlige varer hjem som mulig, det er ikke toll på sola. 
12. Ta ut penger før du går på en bar/disco. ellers må du kjøpe 3 øl på rappen..
13. Bestill ikke ribs på stickyfingers om du bare er småsulten. 
14. Buss selskapet har ansatt noen fra kolumbus, ikke forvent at du kommer på bussen.

Dagens visdomsord! Hadde en fantastisk tur! Tvi tvi







2 kommentarer:

Anonym sa...

å me lærte at du ska se folk i auene når du skåle vell.

Ane sa...

Åh, ja det glemte eg anonym... (: