tirsdag 3. februar 2009

Blogger igjen


Hei, igjen.. jeg må vel først innrømme at jeg ikke er stort til blogger, men i ny og ne får jeg virkelig lyst til å blogge igjen. Det har kanskje med at jeg stort sett ikke har tid, og når jeg først har tid er tankene så utslitt at det umulig kan komme noe nyttig ut på "pappiret". Men enyways får vel følge opp med noe idag! 

får vel starte med å ønske alle et godt nyttår! ...... 
Men nok om det, vi er langt inni februar! som vil si at meg og mine klassekammerater snart tar turen til LONDON! for min del blir dette min 4 gang. Noe som ikke irriterer meg i det hele! Datoen er den 16 februar som er mindre en om to uker. Det er godt å ha noe å se frem til i hverdagen... Vinteren er en utrolig slitsom tid og jeg finner meg selv sliten og utbrent! Særenme skal i boks! sidemål stil og attpå alle prøver og andre prosjekter. Jeg har virkelig ikke mer til overs når det kommer til skole.. Energien bruker jeg på å more meg selv, med for mye full og jobbing. Burde kanskje endre litt på prioteringene... men sånn er det altså.. til tross for at jeg sier til meg seg ver dag at jeg burde gjøre alt annet! BURDE... Det er et utrolig irriterende ord... Hvorfor er det så mye vi burde gjøre.. jeg hater rett og slett det orde.. Ja Ane nå burde du ta deg sammen på skolen, eller ja Ane nå burde du gjøre ferdig listene på jobb. Hva med alt jeg allerde gjør! jeg syns alle inkludert meg selv BURDE vere fornøyd med at jeg allerde gjør noe.. Jeg mener jeg burde ta meg en pause for alt, og finne på noe gøy og anderledes i hverdagen.. 


Såpass har jeg funne ut om mitt 18 år lange liv.. Jeg er bare ikke en person som kan leve med rutiner.. Denne avhengige rusen alle snakker om, som liksom skal vere en hypotese for.. ja dere skjønner hva jeg mener. Noen sier deres rus er å trene, andre har jobben, osv.. Min rus må isafall vere å gjøre noe anderledes! noe jeg ikke gjør hele tiden! Jeg har et behov for forandringer, utfordringer og ikke minst opplevelser! Jeg har heller ikke tolmodighet til å vente.


Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg jobber for øyeblikket 5 ganger i uken, inkludert skole! dvs jeg har ingen fridager, fridager der man ikke trenger tenke på noe som helst, bare sitte med et tomt blikk ut i luften i mange timer.. Jeg har blitt en person som gleeder meg til tirsdager og onsdager! Ja! jeg gleder meg virkelig.. for da kan jeg dra hjem etter skolen! eller ta meg en kaffi uten å måtte gjemme den under jakken på vei inn i bussen... 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg liker jo ikke heller å sitte hjemme i mange timer å ikke gjøre noe, det har jeg ikke tolmodighet.. Jeg har et behov for å vere tilstede, men kroppen min forteller meg at den ikke klarer å vere tilstede hele tiden. BURDE vel kanskje starte med å tenke litt på kroppen også, at den faktisk trenger noen pauser., 

Her var en liten oppdatering, og en liten frustrasjon utbryter for min del! Ha en fin dag! 



Ingen kommentarer: