tirsdag 10. februar 2009

HAR KOMT INN I BALI!

Da har jeg endelig fått svar i fra gateway college! og jeg er blitt tildelt plass i BALI! 

whoohoo! Men mye skal i boks før den tid! visum, forsikring, stipend og lån! samt tusen andre ting. Men uansett så har jeg fått plass! Endelig noe å virkelig se frem til på denne ufysne årstiden! 

Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg enda, det tar vel sin tid før det synker skikkelig inn! 

JEG SKAL DESIDERT KJØPE MEG SURFEBRETT NÅR JEG KOMMER DIT! 





www.gatewaycollege.no 


Siden alle spør meg om hvor Bali ligger skal jeg forklare det! Det ligger i Indonesia. 
Sånn : 


 Kanskje litt lite! Men uansett! 


6 kommentarer:

AlexandraEi sa...

Shit eg og vil! EG har vært i Bali , kjempe fint og billig :D

Ane sa...

Hæhæ:) ja du får gjør det til neste år!
vett du ka type penger de bruke der nede?

Anonym sa...

Eg glede meg så viiilt te Bali :D godt du og kom inn ^^ blir jo det perfekta friåret:D

AlexandraEi sa...

annnnne paaaane

Anonym sa...

gratulera! :D

klem anette;P

Ane sa...

Takk, takk! det blir morro! :)